'ဟဲ့....ေပၚဦး၊ ေတာင္ငါးလံုးပိတ္ဖံုးကာခုိ ရာဇၿဂိဳလ္ေရႊျပည္ႀကီးလုိ. အမ်ားသူငါ ေခၚေဝၚသမုတ္ၾကတဲ့ မင္းေနျပည္ႀကီးကို ကာရံပတ္ၿခံဳေနတဲ့ေတာင္ငါးလံုးအနက္ ေနာက္ဆံုးေတာင္ကိုဂိစၥကုဋ္ေတာင္လုိ. ေခၚတာဟာ ေတာင္ကိုက လင္းတနဲ. တူလုိ.လား၊ သို.မဟုတ္ ေတာင္ထိပ္မွာလင္းတေတြ ေနလုိ.လား ေမာင္မင္း'
'မွန္လွပါ ဘုရား၊ ေတာင္ငါးလံုးရဲ. အမည္ေတြကေတာ့ ပ႑ာ၊ ေဝဘူလ၊ ေဝဘာလ၊ ဣသီဂီလ၊ ဂိစၥကုဋ္တုိ.ျဖစ္ေၾကာင္းပါဘုရား'
'အႏုိ. ဂိစၥကုဋဋ္ ေခၚရျခင္းကေတာ့ကြယ္'
'ေတာင္ရဲ.အထြတ္မွာ လင္းတေတြ က်က္စားပါသျဖင့္ ပါ႒ိေဝါဟာရအားျဖင့္ ဂစၥေခၚျခင္းျဖစ္ေၾကာင္းပါ ဘုရား'
'ေအးကြယ္၊ သို.ေသာ္လည္း ကိုယ့္ေတာ့္စိတ္ထဲ မရွင္းတာရွိေနတယ္။ လင္းတအေခၚအေဝၚမွာ တစ္ခ်ိဴ.က လကေလးနဲ လင္းတ ေရးၾကၿပီး၊ တစ္ခ်ိဴ.ကလည္း ႒ႀကီးနဲ. ႒င္းတေရးၾကတယ္ ေမာင္မင္း ၊ ဝိဝါဒမကဲြဘူး ေမာင္မင္း'
'မွန္လွပါ ၊ ဘုန္းေတာ္ေၾကာင့္ ......'
ဦးေပၚဦးက လက္အုပ္ခ်ီၿပီၚ ပါးစပ္ျပင္ရံုရွိေသးတယ္။ ဘာတစ္လံုးမွ်မတင္ရေသးခင္ ေနာက္အေမးက ဆင့္လာတယ္။
'ေတာက္မဲ့ေၾကာင့္ ေရးသားရသတုန္း ေမာင္မင္း ၊ ခဲြထားတာရွိသလားဟဲ့'
ခဲြထားဆိုတာ ကြၽတ္ကြၽတ္ဆူနဲ. ၾကြက္သတၱဝါ။ ၾကန္အင္လကၡဏာ၊ အႀကံအစည္နဲ. အက်န္အၾကြင္းမွာ ကြၽက္နဲ. ၾကြက္၊ ၾကန္၊ႀကံႏွင့္ က်န္တုိ.ဟာ အသံထြက္တူၿပီး အဓိပၸာယ္ မတူတာကိုေခၚတာပဲ။ အဲဒါဟာ ခဲြထားပဲ။ အဲဒါလုိဟာမ်ိဴး မွန္သမွ်ဟာ ခဲြထားေပါ့။
'ခဲြထားမရွိေၾကာင္းပါ ဘုရား'
မင္းတရားႀကီးမေက်လည္ေသးပါ။ အေမးေတာ္ကထပ္ဆင့္လာျပန္ေခ်ေသးရဲ.။
'ခဲြထားမရွိဘဲနဲ. ႒ႀကီးနဲ. ေရးတဲ့အေၾကာင္း ကိုယ္ေတာ္သိခ်င္တယ္ ေမာင္မင္း'
အေတာ္ခြက်တဲ့ အေမးေတာ္ျဖစ္တယ္။ အတူခစားေနေသာ အျခားအမတ္ေတြလည္း ဦးေပၚဦးကို လွမ္းၾကည့္ၾကတယ္။ အမတ္ႀကီးဘယ္္လုိမ်ားေျဖမွာပါလိမ့္။
'လ ကေလးနဲ. ႒ႀကီးကို ဘယ္ေနရာမွာ ဘာသံုးရမယ္ ဆိုတဲ့အဆိုအမိန္.မ်ား ၊ စာေပက်မ္းဂန္မ်ားမွာ မေတြ. ဘူးေၾကာင္းပါဘုရား၊ သို.ရာတြင္ ကြၽန္ေတာ္မ်ိဴး၏သေဘာအရမူ ငွက္တကာတုိ.ထက္ အက်ည္းတန္တဲ့ ႒င္းတကို အကၡရာတကာတုိ.ထက္ အရုပ္ဆုိးတဲ့ ႒ႀကီးနဲ.ေရးမွသာ လုိက္ဖက္သင့္ေလ်ာ္မည္ ထင္မိေၾကာင္းပါ ဘုရား'
မင္းတရားႀကီးမွာေရႊေဘာေတာ္က်သြားတယ္။ 'ဟုတ္ေပသားပဲ'ဆုိကာရယ္ေမာတယ္။ အမတ္ေတြလည္း ခိုးခိုးခြိခိြ ျဖစ္ကုန္ေလရဲ.။
0 comments:
Post a Comment